• Shell Pernis heeft een aantal maanden geleden onder de noemer Samen voor een duurzame wijk een wedstrijd uitgeschreven voor verenigingen in de omliggende gemeenten.

    Excelsior’20 heeft hier ook een inzending voor gedaan. Hierin geven we aan dat we met 1000 leden, van oud tot jong, met verschillende sporten en bezigheden, veel mensen plezier bezorgen. Tot onze blijdschap zijn wij een van de genomineerde verenigingen!

    Op het gebied van duurzaam waren we al voorloper met onze zonnepanelen en liggen er mooie plannen klaar. Excelsior’20 zou graag deze mooie plannen verwezenlijken met de (financiële) bijdrage die deze inzending kan opleveren.

    Een afvaardiging van Excelsior’20 zal vanavond, woensdag 13 april bij Shell Pernis, de inzending toelichten en doen dat met de doelstelling: Excelsior’20 in 2025 een energie neutrale Oude Dame!

    Wij hopen met deze inzending een eerste financiële aanzet te kunnen doen naar een duurzame club! Wij danken Shell Pernis voor de nominatie!